פרופ' רגב: "אין ספק שהמנה השלישית נכונה בתזמון הזה"

    צבי טסלר No Comments on פרופ' רגב: "אין ספק שהמנה השלישית נכונה בתזמון הזה"

    מנהלת היחידה למניעת ובקרת זיהומים במרכז הרפואי שיבא, פרופ' גילי רגב בראיון ל'קול חי' על המנה השלישית של החיסון: "כבר תוך שבוע ראינו את השינוי בנוגדנים ויש קפיצה של הנוגדנים ולכן כבר היינו אופטימיים מאוד. אין ספק שהמנה השלישית נכונה בתזמון הזה ואני ממליצה לכולם להתחסן"

    צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    מנהלת היחידה למניעת ובקרת זיהומים במרכז הרפואי שיבא, פרופ' גילי רגב מעודדת ממגמת השיפור בתחלואה נוכח החיסון השלישי. "אנחנו כבר מתחילים לראות את ההשפעה, מאוד מהר. כבר תוך שבוע ראינו את השינוי בנוגדנים ויש קפיצה של הנוגדנים ולכן כבר היינו אופטימיים מאוד. יקח עוד שבועיים עד שתהיה לזה השפעה גם על העומס בבתי החולים, אבל זה משמח".

    פרופ' רגב התייחס בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, לחשש של חלק מהאנשים ליטול את המנה השלישית: "אני חושבת שמספר המתחסנים יעלה בהדרגה. אנשים חוששים בהתחלה כי אנחנו הראשונים בעולם שעושים את זה ואני חושבת שהחשש ילך ויתפוגג ככל שיראו את ההשפעה של זה. אנחנו רואים שאין תופעות לוואי חדשות שלא ראינו קודם. לי אישית היה ברור שאני אעשה זאת מיד כשיתאפשר. אבל היה איזה שהוא חשש".

    פרופ' רגב מוסיפה "אני רואה את הנתונים ואת מה שקורה בשטח ומבינה שזה הדבר הנכון". עם זאת, לדבריה "זה עוד מוקדם לראות את ההשפעה של זה, על האשפוזים בקרב בני 50 פלוס".

    עוד הוסיפה רגב: "אנחנו יודעים שיש לא מעט חיסונים שצריך לתת שלוש מנות, ולגבי החיסון הזה – לא היה ברור, כי זה חיסון חדש. היום אנחנו לומדים מה המסלול. האם נצטרך עוד מנה? ואולי רק עוד עשר שנים? אי אפשר לדעת. אנחנו גם לא יודעים איזה זנים חדשים יגיעו. אי אפשר לדעת מה יהיה. כרגע אין ספק שהמנה השלישית נכונה בתזמון הזה ואני ממליצה לכולם להתחסן במנה השלישית".



    0 תגובות